Novým kreativním ředitelem agentury Publicis Prague se stal Richard Kolbe, dlouholetá kreativní opora české pobočky Leo Burnett. Poslední dobou se specializoval na projekty v rámci digitální contentové agentury Newcast, která je zdejší součástí skupiny Publicis. Z nové pozice creative director řídit projekty pro klíčové klienty Publicis Prague a využívat zkušeností pro další růst agentury. Střídá Petra Malinu, který byl kreativním ředitelem Publicisu tři roky.
„Za dobu, co jsem v reklamě, se náš obor dramaticky proměnil. Nástup digitálu přinesl nový pohled na naši práci. Big data, sociální sítě, mobile first, brand experience, content už nejsou jen pouhé pojmy, ale staly se nedílnou součástí naší práce. Čas ukázal, že to všechno jsou skvělé nástroje a nesmírně užitečné. Jsou to další nástroje, které nám pomáhají dospět k tomu nejpodstatnějšímu - k základní a nejcennější reklamní ingredienci, kterou je stále kreativní myšlenka, nápad, koncept. Umění přijít se skvělým nápadem postaveným na reálných základech a zasadit ho do kontextu, který značka a její zákazníci potřebují – prostě data-driven creativity,“ prohlásil Kolbe.