
Barbora Kolečářová
Na nově vytvořenou pozici digital investment director pro Dentsu Czech Republic povýšila na začátku dubna Barbora Kolečářová. V nové roli je jejím úkolem sledovat komerční trendy na trhu a následně vývoj a implementace obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé agenturní skupiny. „Je oficiálně pověřena řízením online investic za celou skupinu,“ přibližuje Martin Mlýnek, investiční ředitel Dentsu, jemuž je Kolečářové nová pozice přímo podřízena.
Kariéru v digitálním byznysu Kolečářová zahájila před sedmi lety v agentuře iProspect, která se v roce 2016 sloučila s Adexpresem ze sítě Dentsu. Z pozice digital account manager se postupně vypracovala až na trading directora Adexpresu. Vystudovala Vysokou školu obchodní v Praze.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
