Agentura Bistro Social zaměstnala Ondřeje Kolka, z pozice manažera sociálních médií se bude podílet na přípravě komunikačních strategií a realizaci kampaní pro klienty Airjobs, AAA Auto či na kampani Benzina Team Red Bull 400. Kolek přechází do Bistra po dvou letech práce v Aqua Digital a čtyřech letech strávených na oborovém webu Markething.cz, kde zastával pozici editora.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli