Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Kollarčík doplnil kreativní oddělení Brainz VR

Petr Kollarčík

Petr Kollarčík

Motion designer Petr Kollarčík se v polovině září připojil ke kreativnímu oddělení agentury Brainz VR. Zaměří se na ilustraci, motion design nebo 3D modeling u projektů pro Škoda Auto a CzechTourism. V minulosti působil v týmu Nomad Design i jako designér na volné noze. Pracoval pro HBO, domácí výrobce Festka Bicycles nebo finské herní studio Frogmind. V grafickém ateliéru na západočeské univerzitě se soustředil na digitální grafiku, kterou později i vyučoval. „Petra Kollarčíka jsme přijali s nárůstem poptávky po aplikacích pro AR (augumentovaná / rozšířená realita) a VR (virtuální realita),“ přiblížil Robin Pultera, spolumajitel agentury Brainz VR. Tu vlastní společně se Štěpánem Kleníkem a Bohdanem Tetivou, všichni tři jsou zároveň majiteli sesterské agentury Brainz.