Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Kollarčík doplnil kreativní oddělení Brainz VR

Petr Kollarčík

Petr Kollarčík

Motion designer Petr Kollarčík se v polovině září připojil ke kreativnímu oddělení agentury Brainz VR. Zaměří se na ilustraci, motion design nebo 3D modeling u projektů pro Škoda Auto a CzechTourism. V minulosti působil v týmu Nomad Design i jako designér na volné noze. Pracoval pro HBO, domácí výrobce Festka Bicycles nebo finské herní studio Frogmind. V grafickém ateliéru na západočeské univerzitě se soustředil na digitální grafiku, kterou později i vyučoval. “Petra Kollarčíka jsme přijali s nárůstem poptávky po aplikacích pro AR (augumentovaná / rozšířená realita) a VR (virtuální realita),” přiblížil Robin Pultera, spolumajitel agentury Brainz VR. Tu vlastní společně se Štěpánem Kleníkem a Bohdanem Tetivou, všichni tři jsou zároveň majiteli sesterské agentury Brainz.