Kolonial.cz jde do žluté. S novým webem zavádí věrnostní program

Tesco modré, Rohlik.cz zelený, Košík.cz červený, Kolonial.cz žlutý. Tak lze ode dneška rozlišit rozvozy nákupů objednaných přes internet. Poslední ze jmenovaných online supermarketů Kolonial.cz, patřící do skupiny Mall.cz, posouvá po necelých dvou letech korporátní identitu od hnědé barvy právě k žluté. Dnes uvedl redesign webu a vyhlašuje, že se chce stát „jedničkou pro velké zásobovací nákupy jak domácností, tak v segmentu B2B“. Aktuální strategie zhmotněná v marketingové heslo zní Potraviny online jednoduše ve velkém.

Nový web Kolonial.cz

Nový web Kolonial.cz. Klinutím zvětšíte

Jakou legendu ke změně barvy nabízí marketingový ředitel Kolonial Ondřej Tomeš? „Naše původní identita stavěla především na kvalitě, spolehlivosti a úslužnosti a měla za cíl odbourat základní bariéry u zákazníků, pro které byl nákup potravin na e-shopu velkým krokem do neznáma. Dnes o tom, že potraviny objednané přes internet jsou stejně kvalitní nebo kvalitnější než v supermarketu a že příručí těžký nákup vynese až na práh kuchyně, nikdo nepochybuje. Tak jak se ve vnímání služby posunuli zákazníci, posunuli jsme se také my.“

Upravené logo služby Kolonial.cz

Upravené logo služby Kolonial.cz

Kolonial.cz s identitou, kterou představil na předloňském Retail Summitu, začátkem roku 2015

Kolonial.cz s identitou, kterou představil na předloňském Retail Summitu, začátkem roku 2015

Pravidelné nákupy má na novém webu podpořit nový věrnostní program. Z každého nákupu se z jeho hodnoty vrátí 2 % pro další objednávku, a to v podobě kreditů. „V březnu pak přibude takzvané dynamické naceňování, které bude u vybraných výrobků snižovat cenu za kus s narůstajícím množstvím. Zákazníci si tak budou moci vytvořit vlastní cenově výhodné multipacky,“ uvedla rovněž firma. Její marketingový šéf slibuje „v blízké budoucnosti“ také automatické doplňování košíku v případě docházejících potravin nebo rychlé asistované nákupy s pomocí botů. Hlavním prodejním kanálem Kolonialu přitom do roka nemá být web, ale nedávno spuštěná mobilní aplikace.

Aktuální dosah rozvozu Kolonial.cz

Aktuální dosah rozvozu Kolonial.cz

Kolonial aktuálně nabízí 11.500 položek potravin i potřeb pro domácnost. V Česku má dosah ke 3 milionům lidí, respektive jednomu milionu domácností.