Online supermarket Kolonial.cz rozšířil své portfolio produktů o potřeby pro pěstování zeleniny a bylin. Celý sortiment tvoří květináče, samozavlažovací truhlíky, substráty, hnojiva a tři desítky druhů semínek, novou kategorii zboží promuje Kolonial.cz dopravou zdarma.
„V rámci hesla Jednoduše ve velkém jsme do nabídky zařadili velká i malá balení zeminy, naši řidiči tak ochotně přinesou i sedmdesátilitrový pytel zahradnického substrátu. Pěstitelské úspěchy našich zákazníků pak budeme rádi prezentovat na našich sociálních sítích,“ uvedl Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz. Zmíněný claim patří k nové dubnové strategii e-shopu, která se zaměřuje na množstevní slevy. S rostoucím počtem kusů v nákupním košíku se snižuje cena produktu za kus.
Konkurenční e-shop Rohlik.cz i Košík.cz rovněž v kategorii Domácnost nabízí potřeby pro zahradnictví jako substrát, hnojiva, semena květin nebo už vypěstované bylinky a zeleninu v květináčích. Sortiment pro zahradničení včetně hadic a travních směsí nabízí také podílově největší hráč v online prodeji potravin na českém trhu Tesco.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
