Kolonial.cz prodává grily Lotus, sezónu grilování zahájili i ostatní online prodejci

Grily Lotus Grill, které Kolonial.cz prodává

Grily Lotus Grill, které Kolonial.cz prodává

E-shop s potravinami Kolonial.cz se chystá na letní sezónu grilování a do své nabídky zařadil celé portfolio německého výrobce grilů Lotus Grill. Cenově se grily Lotus pohybují mezi 5.000 Kč až 6.000 Kč. Podíl nákupů se zásobami na grilování je podle interních údajů Kolonialu v porovnání s loňským rokem asi o čtvrtinu větší. Roste i jejich hodnota, která se pohybuje kolem hranice 5.000 Kč.

„Vzhledem k tomu, že většina zákazníků Kolonialu je z města, chtěli jsme nabídnout grily, které jde bez problému použít i na balkoně. Lotus Grill byl v tomto ohledu jasná volba i na základě doporučení našich zákazníků,“ zmiňuje Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonialu. “Rozhodli jsme se nabídnout nejen kompletní barevnou řadu grilů, ale také veškeré příslušenství. Jasně tím chceme ukázat, že když už připravujeme pro zákazníky novou kategorii zboží, bude plně srovnatelná se specializovaným obchodem. Aby zákazník na Kolonialu sehnal opravdu vše, co pro svůj kulinářský zážitek potřebuje.“ Kolonial.cz kromě grilů a doplňků ke grilování prodává masa a klobásky nebo zeleninu na grilování. 

Na zahájení grilovací sezóny zareagovali i ostatní online dovozci potravin. Stejný sortiment prodává konkurenční e-shop Rohlík.cz, který nabízí většinu doplňků a grilů od značky Tescoma. Gril a doprovodné produkty nabízí také v menší míře Košík.cz, jednoznačně nejvíc prostoru věnovalo grilování Tesco. To vytvořilo na stránkách e-shopu vlastní microsite Rozpalte grill, kde jsou kromě produktů a grilů také recepty a hry. 

Podle Tomeše z Kolonialu je při nakupování nadále převážnou volbou hovězí a kuřecí maso, stále častěji se v nákupech objevují i méně časté druhy zeleniny a hub. Zájem je také o méně známé, exotické ryby, jako například mečouna nebo máslovou rybu.