Online supermarket Kolonial.cz ze skupiny Mall Group představuje novinku v podobě množstevních slev. S rostoucím počtem kusů v košíku totiž bude postupně klesat kusová cena zboží.
Slevy se v první fázi budou týkat vybraných druhů piva, mouky, čokolády, čajů, džusů anebo sprchových gelů či toaletního papíru. V každém následujícím měsíci se má skupina produktů o několik desítek položek rozšířit. Kolonial.cz chce naslouchat i zákaznickým preferencím. Část produktů, na které se budou množstevní slevy vztahovat, budou zákazníci moci vybrat na Facebooku.

Ukázka množstevní slevy Kolonial.cz
„Náš cíl je jasný - stát se nejvýhodnější alternativou pro velké rodinné a zásobovací nákupy na trhu. Zákazníkům chceme nabídnout možnost kupovat trvanlivé a objemné potraviny hromadně a za rozumné peníze. Spolu s dopravou až domů dokážeme lépe konkurovat supermarketům a hypermarketům a zaujmout službou třeba i ty, kteří o ní doposud neuvažovali,“ věří Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz.
Novinku podpoří produktově zaměřená kampaň, kromě Prahy se objeví i v regionech, kam Kolonial nákupy rozváží. Využije outdoor nebo plochy v MHD, kde bude promovat také nedávno představenou aplikaci pro mobilní telefony. Kolonial nabízí 11.500 položek potravin i potřeb pro domácnost. Mimo Prahu ho mohou využívat i obce podél dálnice D5 a D10.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
