Kolorky uvádí vlastní lifestylový magazín Vinci

Výtěžek z prodeje časopisu e-shopu podpoří mladé lidi odcházející z dětských domovů.

Obálka časopisu Vinci

Obálku časopisu Vinci zdobí modrobílá ilustrace Michala Bačáka na téma zrození

Česká značka designových plenek a dětských doplňků Kolorky přichází s vlastním lifestylovým čtvrtletníkem Vinci. V magazínu, pojmenovaném po půlročním synovi majitelky Kolorek Jany Chladové, jsou rozhovory se slavnými rodiči i odborníky, tipy pro rodiče či novinky z oblasti lokálního designu. První vydání vychází v nákladu 1.000 kusů a k dostání bude pouze na e-shopu. Cena začíná na 60 Kč, je však možné přispět i víc. Výtěžek z prodeje podpoří prostřednictvím Nadačního fondu Veroniky Kašákové mladé lidi odcházející z dětských domovů.

Rozhovor v časopisu Vinci

V prvním čísle časopisu Vinci je rozhovor o mateřství s tenistkou Bárou Strýcovou

„Součástí každého čísla budou také novinky ze světa Kolorek, postupně představíme i celý tým. Zároveň chceme, aby si rodiče vždy přečetli něco nového, zajímavého a dozvěděli se i užitečné informace. Magazín může zaujmout i nerodiče, protože plánujeme přinášet i více obsahu z oblasti lokálního designu, ke kterému máme v Kolorkách všichni blízko,“ popisuje Iva Petrovová, která stojí za obsahem magazínu a dlouhodobě má na starosti PR aktivity značek Kolorky a Klrk Home. Vizuální podoba je dílem Sabiny Sedlaříkové, spoluzakladatelky a designérky doplňků Klrk Home.

Titulní stranu magazínu zdobí modrobílá ilustrace Michala Bačáka na téma zrození. Jeden z nejvýraznějších tuzemských ilustrátorů připraví pro Kolorky ilustrace i pro tři nadcházející čísla. Jednotlivé titulní strany pak budou následně dávat smysl samostatně i jako jeden celek. Běžně se přitom cena Bačákových tisků pohybuje v rozmezí dvou až sedmi tisíc korun.

Sdílejte