Za obchodní a marketingovou strategii akvaparku Aqualand Moravia bude nově zodpovědný Dalibor Komárek coby ředitel marketingu a prodeje. „Pozice pana Komárka je vytvořena nově. Agendu, s touto pozicí spojenou, zastával až do jeho nástupu ředitel společnosti,“ uvedla na dotaz Médiáře, zda Komárek někoho nahrazuje, PR manažerka Jana Kačmárová. Ředitelem akvaparku je Petr Pavlacký. Od roku 2012 nicméně vedl marketing akvaparku coby marketingový ředitel René Kloos. Ten ale odešel před víc než rokem a jeho pozice pak byla zrušena.
Komárek působil do letošního února jako ředitel marketingové komunikace České pojišťovny, která přecházela v té době do rukou Generali. Předtím byl ředitelem marketingu a prodeje B.I.B.S. a marketingovým ředitelem Alpine Pro. V této funkci spolupracoval s Českým olympijským výborem na přípravě olympijských her v Londýně v létě 2012, kterou symbolizovaly známé holínky s motivy malíře Františka Kupky. Přes osm let také pracoval ve společnosti Home Credit jako ředitel pro reklamu a manažer marketingové komunikace pro Česko a Slovensko.