Komerční banka dává svým lidem aplikaci pro spolujízdy, aby zlevnila služební cesty

Zaměstnanci Komerční banky dostali vlastní aplikaci, díky níž si mohou mezi sebou snadno sjednat spolujízdy. Aplikace Moje jízda vznikla v rámci stejnojmenného projektu banky a jejím cílem je snižovat náklady na cestování při služebních i soukromých cestách a zároveň víc propojit lidi z firmy. Aplikaci pro Komerční banku vytvořila technologická společnost Cleverlance, je dostupná v české verzi na App Store a Google Play a slouží výhradně zaměstnancům skupiny Komerční banky a Societe Generale Kariéra.

V aplikaci si uživatelé mohou na základě zadaných filtrů a kritérií rychle vyhledávat existující nabídky spolujízd. Při registraci si každý uživatel vytvoří elektronický profil, který pak slouží jako základní identifikátor pro komunikaci mezi uživateli aplikace. Své řidiče i spolucestující pak mohou zaměstnanci banky následně také ohodnotit. Výpočet ceny pro zájemce o spolujízdu je vytvořen tak, aby řidiči nevznikal zisk, ale kryl odpovídající část nákladů na cestu.

Podobně jako u jiných sdílených služeb nabízí aplikace kompletní přehled zvolené jízdy

Podobně jako u jiných sdílených služeb nabízí aplikace kompletní přehled zvolené jízdy

Svou jízdu si zaměstnanci mohou vyhledat s pomocí různých filtrů

Svou jízdu si zaměstnanci mohou vyhledat s pomocí různých filtrů

Jízdu mohou zaměstanci i nabízet

Jízdu mohou zaměstanci i nabízet