Komerční banka po 22 letech mění mediální agenturu

Kontrakt na příští tři roky získala Dentsu. Končí spolupráce s PHD z Omnicom Media Group.

Komerční banka bude mít od ledna 2024 novou mediální agenturu. Ve dvoukolovém tendru zvítězila Dentsu, kterou kontrakt s Komerční bankou získala na příští tři roky. Po 22 letech tak končí spolupráce banky s agenturou PHD ze skupiny Omnicom Media Group.

„V roce 2023 jsme v Komerční bance otevřeli zcela novou kapitolu naší historie – odstartovali jsme novou éru bankovnictví. Nejen vývoj nového core bankovního systému v uplynulých třech letech přinesl řadu změn. Představili jsme také upravené logo a nový komunikační koncept od marketingové agentury VCCP. A nyní po 22 letech měníme i služby mediální agentury,“ popisuje Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro brand strategii a komunikaci Komerční banky.

Sdílejte