Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Komerční rádia se spojují pro prodej reklamy cílené na mladé lidi

Soukromé rozhlasové stanice Evropa 2, Dance a Rock Zone z portfolia koncernu Lagardere, zastupovaná firmou Regie Radio Music, a rádia Krokodýl, Černá Hora, Rock Max a Free, která obchodně zastupuje společnost Big Partnership Media, ode dneška nabízejí inzerentům obchodní balíček 12’29, cílený na posluchače mezi 12 až 29 lety.

Směrem k inzerentům přitom argumentují, že mladé lidi, perspektivní cílovou skupinu, osloví právě prostřednictvím rádia jako nejvhodnějšího mediatypu. Novou kupláží jich podle dat z výzkumů poslechovosti lze zasáhnout až 1,18 milionu týdně, uvádějí.

Nová obchodní aktivita přichází v době, kdy reklamní investice do rádia klesají relativně nejvíc ze všech mediatypů a kdy provozovatelé komerčních stanic začali hrát o inzertní peníze veřejnoprávního Českého rozhlasu.