
Daniel Naxera
Na nově vytvořenou pozici komerčního ředitele internetového prodejce spodního prádla Astratex nastoupil k 3. dubnu Daniel Naxera, který dosud působil jako šéf nákupu a prodeje největšího českého e-shopu Alza.cz. Předtím zastával 17 let různé řídící pozice v kosmetické firmě Coty, poslední dva roky jako country manažer pro Česko a Slovensko, profesní dráhu začínal v Procter & Gamble. V Astratexu bude mít na starosti týmy nákupu a marketingu.
„Po přestupu Karola Guláše z pozice marketingového ředitele na post generálního ředitele e-commerce platformy Enterstore a nástupu nového marketingového ředitele Michala Bilky z interních lidí jsme se rozhodli, že je ten správný čas propojit dvě podstatná oddělení pod jednu hlavu. Díky tomu vznikla nová pozice komerčního ředitele,“ popisuje generální ředitel Astratexu Miroslav Tesař.
Astratex vstupuje do páté sezóny po kompletní obměně svého top manažerského týmu. Následovalo přestěhování podstatné části centrály firmy do Prahy, navýšení kapacity centrálního skladu i zvýšení počtu zemí, kde Astratex funguje.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
