Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Komerčním ředitelem Intersnacku se stal Koníček

Nový manažer přišel z Mondelez International, bude mít na starost český i slovenský trh.

Milan Koníček

Milan Koníček

Novým komerčním ředitelem společnosti Intersnack pro Česko a Slovensko se stal Milan Koníček. Do týmu Intersnack přešel z pozice marketingového ředitele společnosti D. E Master Blenders 1753, spadající pod mezinárodní firmu Mondelez International, kde měl na starosti český i slovenský trh.

Koníček dřív působil na vedoucích pozicích mezinárodních rychloobrátkových společností v Česku i v zahraničí – před svým příchodem do Mondelez International v roce 2008 pracoval dva roky ve společnosti Premier Foods v Londýně, kde byl odpovědný za značky Cadbury a Mr. Kipling.

Intersnack je výrobce slaných snacků a pochutin. V jeho portfoliu jsou značky Bohemia, Canto, Pom-Bär a Chio. Mateřské sídlo společnosti Intersnack Group je v Düsseldorfu.