Rakouský řetězec obchodů se sportovním zbožím Hervis začal v Česku spolupracovat s agenturou Adison. Ta se nově stará o profily Hervisu na sociálních sítích Facebook a Instagram, kde má pomáhat zvyšovat povědomí o značce i podporovat návštěvnost e-shopu, ústřední roli má hrát claim S Hervisem jsem... Dál agentura pomáhá s webovou analytikou, SEO a kampaněmi PPC. „Chceme se digitálním aktivitám letos intenzivně věnovat,“ uvádí Jan Štádler, marketingový ředitel české pobočky Hervisu.
Adison začínal čistě jako PR agentura, ale čím dál víc se věnuje nastavování kompletní komunikace v online prostředí. Kromě Hervisu pro to jako klienta získal i GTS Alive, vydavatele karet ISIC. Mezi klienty agentury patří hlavně Bohemia Sekt, Pivovar Litovel, Reckitt Benckiser, Renocar, Floria Kroměříž, U1, Dago.