Mediální skupina Médea od srpna zajišťuje kompletní komunikaci banky Expobank. Zhostí se nákupu mediálního prostoru v tisku a out-of-home, přípravy PR komunikace i správy sociálních sítí. Povede též digitální test kampaně klienta prostřednictvím nástroje Ad Trix, který umožňuje hodnocení efektu na naplnění komunikačních cílů v oblasti znalosti, vnímání a plánovaného využívání značky. Cílem PR bude zvýšení povědomí o Expobank a komunikace bankovního účtu Neo, který propojuje běžné bankovnictví s moderními technologiemi a umožňuje kompletní správu financí z jednoho místa, třeba obchodovat s kryptoměnou bitcoin nebo investovat do startupů či drahých kovů.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden