Komunikaci a marketing České bankovní asociace povede Radek Šalša

Radek Šalša pracoval řadu let ve zpravodajství České televize jako ekonomický redaktor.

Radek Šalša

Radek Šalša

Do čela komunikace České bankovní asociace (ČBA) na pozici manažera PR a marketingu přichází Radek Šalša. „S příchodem Radka Šalši do ČBA chceme naplnit náš cíl vytvořit novou, moderní a komunikačně vstřícnou asociaci,“ uvedla Monika Zahálková, výkonná ředitelka asociace. Česká bankovní asociace vznikla v roce 1990 a je dobrovolným sdružením právnických osob podnikajících v oblasti peněžnictví. V současné době sdružuje 35 členů.

Šalša pracoval řadu let ve zpravodajství České televize. Jako ekonomický redaktor pravidelně informoval o dění na finančních či kapitálových trzích. Začínal u burzovního zpravodajství ČT24, v dalších letech pak pracoval postupně jako editor Studia Burza nebo editor ekonomického zpravodajství. Sledoval dění na domácí i světové ekonomické scéně, věnoval se politice centrálních bank. Ve funkci editora vysílání zahajoval i ukončoval intervence ČNB. Zároveň byl u vzniku pořadu Byznys ČT24. Českou televizi opustil na pozici vedoucího Redakce denního zpravodajství ČT24.

Šalša vystudoval obor Dirigování na Konzervatoři a Vyšší odborné škole Jaroslava Ježka a následně studoval obor Hudební režie na Hudební fakultě Akademie múzických umění. Hudbě se věnuje také aktivně. Působil jako dirigent a umělecký vedoucí smíšeného pěveckého sboru Rosa a byl dirigentem Symfonického orchestru Uměleckého sdružení ČVUT.