Novou manažerkou externí komunikace a marketingu společnosti Letiště Praha je od listopadu Marcela Tučníková. Ze své pozice bude koordinovat aktivity letiště v oblasti externí komunikace a zároveň všechny marketingové projekty společnosti. V rámci agendy týmu, který nově vede, má připravovat komunikační a marketingové strategie, včetně strategie sociálních sítí, a pracovat i na implementaci moderních komunikačních platforem a nástrojů v online prostředí.
Tučníková před příchodem na pražské letiště působila v eventové a vzdělávací agentuře Česká cesta na pozici ředitelky marketingu a komunikace. Předtím pracovala víc než 15 let v PR agentuře AMI Communications, kde vedla tým pro segmenty financí, služeb či letectví. Mezi její klienty v minulosti patřily společnosti Česká pojišťovna, Raiffeisenbank, Havel & Partners, KPMG Česká republika, Lockheed Martin, Řízení letového provozu ČR nebo letecké Air France-KLM či tehdejší SkyEurope Airlines.
Vystudovala Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze a absolvovala také několik kurzů koučinku a metod zážitkové pedagogiky. Věnuje se mentoringu a příležitostně přednáší na vysokých školách.
Ředitelkou korporátní a marketingové komunikace Letiště Praha zůstává Marika Janoušková, která dál zaštiťuje také oblast customer experience, přímo řídí interní komunikaci, firemní odpovědnost či agendu pořádání eventů na letišti.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
