Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Komunikaci Albertu vede Mareček z Tesca

Jiří Mareček po tříletém působení v Tescu přechází ke konkurenci.

Jiří Mareček, šéf komunikace českého Teska. Foto: Vojta Herout

Jiří Mareček, nový šéf komunikace Albertu. Foto: Vojta Herout

Jiří Mareček se od října stal novým ředitelem komunikace a public affairs obchodního řetězce Albert. Zodpovědný bude za řízení komunikace značky ve vztahu ke klíčovým partnerům ze státní i soukromé sféry, k novinářům a také za interní komunikaci.

Před příchodem do Albertu vedl Mareček tři roky oddělení corporate affairs ve společnosti Tesco. Dříve pracoval jako mluvčí a manažer externí komunikace ve společnosti Plzeňský Prazdroj, předtím téměř pět let v oddělení vnějších vztahů ve společnosti Philips Morris.