Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Komunikaci českého krasobruslení vede Juříček

Český krasobruslařský svaz od začátku roku 2018 spolupracuje v oblasti public relations s novým týmem. Ten řídí a koordinuje Petr Juříček, sportovní marketér a specialista na networking a referenční marketing. O online komunikaci se stará Jiří Kratochvíl a jeho agentura Digitaal. Za PR a media relations odpovídá Eva Kijonková se svou agenturou EK Media.

Spolupráci zahájili před startem krasobruslařů na lednovém mistrovství Evropy v Moskvě. Hlavní část komunikace sází na rychlost a přímý kontakt se sportovci, například skrz Facebook. Na sociálních sítích představuje tým zákulisí a přináší informace z tréninků i sportovních událostí. Dalším cílem spolupráce je provázání centrálních témat svazu a reprezentace s klubovou činností v regionech, kde má dnes krasobruslení 4.500 členů.