Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Komunikaci českého krasobruslení vede Juříček

Český krasobruslařský svaz od začátku roku 2018 spolupracuje v oblasti public relations s novým týmem. Ten řídí a koordinuje Petr Juříček, sportovní marketér a specialista na networking a referenční marketing. O online komunikaci se stará Jiří Kratochvíl a jeho agentura Digitaal. Za PR a media relations odpovídá Eva Kijonková se svou agenturou EK Media.

Spolupráci zahájili před startem krasobruslařů na lednovém mistrovství Evropy v Moskvě. Hlavní část komunikace sází na rychlost a přímý kontakt se sportovci, například skrz Facebook. Na sociálních sítích představuje tým zákulisí a přináší informace z tréninků i sportovních událostí. Dalším cílem spolupráce je provázání centrálních témat svazu a reprezentace s klubovou činností v regionech, kde má dnes krasobruslení 4.500 členů.