Komunikaci DoDo Group zastřeší Adam Rapák

Rapák přichází z McDonald’s, kde působil osm let, tři roky současně také na Slovensku.

Adam Rapák

Adam Rapák

Pozici PR manažera v technologicko-logistické firmě DoDo Group zastane Adam Rapák. Do firmy přichází z McDonald’s, kde byl zodpovědný za plánování a exekutivu komunikačních a public relations aktivit známé značky rychlého občerstvení na českém a slovenském trhu. V McDonald’s působil osm let, tři roky současně také na Slovensku. V novém působišti v DoDo bude mít na starost především profilování značky na stávajících i nově získaných trzích a přípravu jednotné komunikační strategie.

Příchod nového PR manažera je pro DoDo dalším důležitým krokem v rámci přerodu z lokálního startupu v segmentu B2C v mezinárodní společnost s expertízou v logistice poslední míle v den objednání pro významné partnery z B2B. V rámci další komunikační strategie chce DoDo akcentovat chytrou práci s daty pro maximální efektivitu rozvozů a ekologicky šetrnou městskou logistiku.

DoDo loni získalo investici 1,5 miliardy Kč od investorů v čele s Danielem KřetínskýmPatrikem Tkáčem. V posledních měsících díky tomu firma posilovala management a přešla na skupinovou úroveň řízení. Mezi její klienty patří Košík.cz, Tesco, KFC, Rossmann nebo Hervis. Aktuálně operuje s 2.000 kurýrů a 1.250 vozů, služby poskytuje v domovském Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Německu, Rakousku a Bulharsku.