
Kateřina Pištorová
Novou manažerkou komunikace a tiskovou mluvčí společnosti Alstom pro Česko a Slovensko se stala Kateřina Pištorová. V Alstomu od začátku února zodpovídá za externí a interní komunikaci, zaměří se na employer branding, kontakt s médii i podporu obchodních aktivit. Rozšířila řady manažerské a obchodní kanceláře se sídlem v Praze, do jejích kompetencí spadá také komunikace směrem k 1.100 zaměstnanců ve výrobním závodě v České Lípě a vztahy s veřejností v rámci regionu. V Libereckém kraji je Alstom díky svému českolipském závodu s víc než stoletou průmyslovou tradicí jedním z největších zaměstnavatelů.
„Mým hlavním cílem je posilovat povědomí o společnosti na obou trzích a prezentovat Alstom jako lídra v oblasti chytré a udržitelné mobility v očích novinářů, široké veřejnosti i našich zaměstnanců,“ říká Pištorová. V komunikaci má víc než 20 let zkušeností. Vystřídala pozice v marketingu, HR a korporátní komunikaci v maloobchodním řetězci Makro Cash & Carry. Jako tisková mluvčí a šéfka externí komunikace působila v tuzemské divizi technologické společnosti Siemens. Jako ředitelka komunikace a marketingu působila v nejvyšším vedení české pobočky švédsko-švýcarské ABB. V předchozích dvou letech působila v komunikační agentuře Hero & Outlaw, kde též jako PR manažerka a mluvčí vystupovala za sokolovskou SUAS Group.
Alstom se sídlem ve Francii a působností v 70 zemích zaměstnává víc než 74.000 lidí. Ve fiskálním roce končícím 31. března 2022 skupina vykázala tržby 15,5 miliardy eur. Česko a Slovensko jsou součástí klastru Alstomu pro střední a východní Evropu. Alstom je přední společností na českém železničním trhu a druhým největším výrobcem kolejových vozidel v Česku. Výrobní závod v České Lípě patří k největším závodům na výrobu kolejových vozidel v regionu střední a východní Evropy a zaměřuje se především na svařování komponentů pro příměstské, regionální vlaky a pro dvoupodlažní vozy, lehká kolejová vozidla, tramvaje a metro. Alstom je také výrobcem vysokorychlostních vlaků a prvního vodíkového vlaku pro osobní dopravu na světě.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
