
Jana Zbortková
Novou vedoucí oddělení komunikace a tiskovou mluvčí investiční skupiny RSBC se stala Jana Zbortková. Ze své pozice bude řídit veškeré marketingové a komunikační aktivity holdingu RSBC. Zároveň bude odpovídat za oblast filantropie skupiny i jejího zakladatele Roberta Schönfelda osobně. Jedním z vlastních projektů holdingu RSBC je mezinárodní umělecká škola International School of Music and Fine Arts, společnost je také patronem orchestru Prague Philharmonia. Holding se věnuje i četným jednorázovým charitativním akcím.
Zbortková do RSBC přichází z technologického startupu BeiT, kde měla na starosti kompletní marketingovou a PR komunikaci. Předtím se věnovala agilnímu řízení v IT společnosti Creditinfo Solutions a projektovému managementu a marketingu v rámci investiční společnosti RSJ Private Equity. Řadu let také působila na různých pozicích v PR a komunikačních agenturách. Mezi její klienty patřily mimo jiné společnosti TPCA, Fiskars, Eli Lilly, CBRE či Panasonic CZ.
Má titul BcA. z Katedry produkce DAMU v Praze, obor divadelní produkce. V roce 2017 získala certifikát Scrum Master udělovaný mezinárodní organizací Scrum Alliance. Zároveň působí jako lektorka prezentačních a komunikačních dovedností, PR a korporátní kultury.
Skupina RSBC byla založena v roce 1998 původně za účelem správy restituovaného majetku rodiny Schönfeldů. Nyní její portfolio zahrnuje rezidenční a komerční nemovitosti, úrodná půda, realitní fondy či průmyslové a zemědělské společnosti v Česku i v zahraničí. Aktuálně je součástí skupiny RSBC celkem 35 společností, souhrnná hodnota aktiv přesahuje 5 miliard Kč.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
