Novou ředitelkou PR a komunikace pražského hotelu Four Seasons Hotel Prague se stala Veronika Tamchynová. Na této pozici tak nahradila Martinu Vávrovou, která se stala ředitelku marketingu hotelu. Tamchynová bude mít v nové roli zodpovědnost za strategické vedení a koordinaci kampaní na klíčových a nových trzích, včetně restaurace Cotto Crudo a AVA Spa, digitální marketing, projekty sociální odpovědnosti i komunikaci se spolupracujícími agenturami.
„V příštím roce budeme rozvíjet spolupráci hotelu s českými značkami a pokračovat ve spolupráci s Mercedes Benz Prague Fashion Week a Mezinárodním filmovým festivalem v Karlových Varech. Plánujeme také navázat na úspěšný koncept našich pop-up restaurací a pracujeme na nových unikátních zážitcích, které budou představeny během příštího roku,“ přibližuje Veronika Tamchynová.
Ta v minulosti působila jako ředitelka interní komunikace a PR pro IBM, marketingová konzultantka pro Walt Disney Company nebo vedoucí globální komunikace v DHL IT Services. V posledních letech pracovala pro NBC Universal International Networks jako vedoucí komunikace kanálu E! Entertainment pro Česko a Slovensko a na pozici marketingové ředitelky módního časopisu Vogue v Česku. Nedávno absolvovala studium mezinárodního managementu módy a luxusního zboží na MIT Sloan of Management v Bostonu v USA. Je spoluzakladatelkou konference Inspirativní networking.