
Michal Malysa
Komunikaci ve společnosti Aricoma, poskytovateli služeb informačních technologií a součásti skupiny KKCG Karla Komárka, nově vede Michal Malysa. V roli head of brand & communications zodpovídá za značku i externí a interní komunikaci firmy. Malysa předtím vedl komunikaci Eurowagu během vstupu na londýnskou burzu, externí komunikaci v Deloitte a PR tým agentury Grayling. Předtím dělal osm let novináře – v TV Nova, Českém rozhlase, Pražském deníku nebo České televizi.
Skupina na konci června rovněž oznámila, že název Aricoma převezmou v rámci rebrandingu do konce roku postupně všechny její firmy (Autocont, CES EA, Komix, Internet Projekt). Později je budou následovat letošní akvizice – Sabris Consulting, Consulting 4U a Syscom Software. Šéfem Aricomy, technologického pilíře KKCG s ročními tržbami 11,7 miliardy Kč a provozním ziskem přes 450 milionů, je Milan Sameš.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
