
Martin Pavlíček
Do vedení korporátní komunikace společnosti MOL Česká republika nastoupil Martin Pavlíček. Bude se věnovat rozvoji komunikačních aktivit a PR maďarské společnosti, která je druhým největším provozovatelem čerpacích stanic v Česku, provozuje jich tu 304.
Pavlíček přichází po téměř šestiletém vedení agentury Havas PR. V MOL naváže na své dlouholeté zkušenosti ze sektoru energetiky a petrochemie, které získal jako tiskový mluvčí ČEZ a ředitel komunikace Orlen Unipetrol.
MOL vstoupil na český trh v roce 2015, postupně přidal občerstvovací koncept Fresh Corner. Od roku 2017 společnost v Česku využívá PR služby agentury Native PR, marketingové kampaně pro ni tvoří WMC Grey.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
