
Martin Pavlíček
Do vedení korporátní komunikace společnosti MOL Česká republika nastoupil Martin Pavlíček. Bude se věnovat rozvoji komunikačních aktivit a PR maďarské společnosti, která je druhým největším provozovatelem čerpacích stanic v Česku, provozuje jich tu 304.
Pavlíček přichází po téměř šestiletém vedení agentury Havas PR. V MOL naváže na své dlouholeté zkušenosti ze sektoru energetiky a petrochemie, které získal jako tiskový mluvčí ČEZ a ředitel komunikace Orlen Unipetrol.
MOL vstoupil na český trh v roce 2015, postupně přidal občerstvovací koncept Fresh Corner. Od roku 2017 společnost v Česku využívá PR služby agentury Native PR, marketingové kampaně pro ni tvoří WMC Grey.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
