Tým loni spuštěného pojištění přes internet Mutumutu z dílny Creative Docku rozšířila od prosince Zuzana Bienvenu. V Mutumutu se stará o PR a komunikaci s médii s hlavními cíli zvýšit známost značky, rozšířit cílovou skupinu a především vrátit životnímu pojištění důvěryhodnost, což je dlouhodobý záměr firmy. Přichází z Home Creditu ze skupiny PPF, kde posledních osm let vedla komunikaci v Česku i na Slovensku a po část doby také oblast budování zákaznické zkušenosti. Podílela se na i na komunikaci startupu Zonky.
„Dnes už snad všichni pochopili, že PR a komunikace nemají barvit realitu narůžovo, ale měnit ji. To, co říkáme a chceme říkat lidem uvnitř i vně, má zásadní vliv na to, jaké budeme prodávat produkty, jaké budeme mít služby a jaký chceme mít byznys. Pro mě osobně je důležité, že Mutumutu má své jasné ‚proč‘ a že lidem chce přinést službu, která pro ně má opravdovou hodnotu, což stále nebývá na trhu standardem,” prohlašuje Bienvenu. „Chceme lidem ukázat, že není normální, aby podmínky měly 60 nebo i víc stran. Že není normální, aby výluky a výmluvy, proč neplnit, byly standardem pojišťoven. A že existuje alternativa.“