Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Komunikaci pro E.on zajistí Mark BBDO

Mark BBDO zvítězila ve výběrovém řízení tuzemské pobočky německé energetické skupiny E.on Czech Holding na kreativní agenturu, která vytvoří konzistentní komunikační linku pro všechny zdejší firmy skupiny a zajistí jim nadlinkovou (ATL) i podlinkovou (BTL) komunikaci. Spolupráci s E.onem na jeho digitálních aktivitách si už loni zajistila agentura Symbio. Kontrakt na PR před rokem obhájila agentura Lesensky.cz, na content marketingu s brněnskou firmou Narrative Media.