
Shoptet se v roce 2019 přestěhoval do nových kanceláří v Karlíně
Digitální a komunikační agentura Dark Side nově poskytuje služby public relations pro Shoptet, českého poskytovatele řešení e-shopů. Agentura zajišťuje komunikaci v odborných, ekonomických, zpravodajských i lifestylových médiích. Cílem je přitom profilovat Shoptet jako lídra české e-commerce, který díky svému téměř 50% tržnímu podílu poskytuje odborný pohled na stav, trendy a vývoj celého oboru.
„Naše aktivity směřují k tomu, aby obor e-commerce ukázaly jako jednu z důležitých součástí české ekonomiky,“ uvádí Tomáš Jindříšek, managing partner Dark Side. Za Shoptet dosud komunikoval solitér Tomáš Holý.
Firma Shoptet existuje od roku 2009, už několik let roste dvouciferným tempem a zaměstnává 80 lidí. Na její platformě běží přes 18.000 e-shopů. Za uplynulý rok 2019 očekává obrat mezi 140 a 150 miliony Kč. Loni se v Praze přestěhovala z Francouzské ulice na Vinohradech do karlínské River Garden, kde má k dispozici prostory o rozloze přes 1.000 metrů čtverečních.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
