Komunikaci prodejce Carvago posílí Červenka a Vavřík

Jiří Červenka a Jan Vavřík pomohou internetovému prodejci vozů s mezinárodní expanzí.

Internetový prodejce vozů Carvago posiluje své oddělení komunikace. Na pozici head of PR nastupuje Jan Vavřík, který dřív působil jako tiskový mluvčí O2 Czech Republic a v Carvagu bude mít na starosti kompletní řízení mezinárodní komunikace. Jako senior content manager pak do týmu přichází Jiří Červenka, dosavadní šéfredaktor webu Euro.cz. Nový komunikační tým se zaměří na podporu probíhající celoevropské expanze Carvago i posílení vnímání značky jako lídra změny a nových standardů při nákupu ojetého vozu online.

Jan Vavřík

Jan Vavřík přichází z O2 Czech Republic, kde působil v tiskovém oddělení. Zkušenosti získal také jako PR manager společností PlayStation a GoPro, kde měl na starost komunikaci s médii a organizaci eventů značek. Ve své nové pozici bude zodpovídat za kompletní PR aktivity společnosti i koordinaci zahraničních agentur, která je v rámci expanze na nové trhy klíčová.

Jiří Červenka

Jiří Červenka stál během své kariéry u zrodu nebo rozvoje řady automobilových magazínů, byl vedoucím motoristických redakcí vydavatelství Mladá fronta, kde zaštiťoval online i offline obsah a kompletní chod redakcí. Dosud působil jako šéfredaktor webu Euro.cz, kde měl na starost novou koncepci webu po změně vydavatele. V Carvagu bude zodpovídat za tvorbu obsahu a jeho dlouhodobou strategii.

Carvago letos vsadilo na agresivní růst společnosti. Firma nedávno vstoupila do Německa a napřesrok plánuje zahájit prodej v dalších sedmi evropských zemích, kde budou mít zákazníci možnost nakupovat ojetá auta kompletně online. Během následujících tří let se firma chce stát technologickým a logistickým lídrem trhu ojetých vozů, s obratem přes miliardu eur a nejméně 50.000 auty ročně prodanými v celé Evropě.