Internetový prodejce vozů Carvago posiluje své oddělení komunikace. Na pozici head of PR nastupuje Jan Vavřík, který dřív působil jako tiskový mluvčí O2 Czech Republic a v Carvagu bude mít na starosti kompletní řízení mezinárodní komunikace. Jako senior content manager pak do týmu přichází Jiří Červenka, dosavadní šéfredaktor webu Euro.cz. Nový komunikační tým se zaměří na podporu probíhající celoevropské expanze Carvago i posílení vnímání značky jako lídra změny a nových standardů při nákupu ojetého vozu online.
Carvago letos vsadilo na agresivní růst společnosti. Firma nedávno vstoupila do Německa a napřesrok plánuje zahájit prodej v dalších sedmi evropských zemích, kde budou mít zákazníci možnost nakupovat ojetá auta kompletně online. Během následujících tří let se firma chce stát technologickým a logistickým lídrem trhu ojetých vozů, s obratem přes miliardu eur a nejméně 50.000 auty ročně prodanými v celé Evropě.