Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin startuje 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

Komunikaci rozhlasu vede Bumbálková z Empresy

Blanka Bumbálková. Foto: Khalil Baalbaki

Blanka Bumbálková. Foto: Khalil Baalbaki

Novou vedoucí oddělení komunikace Českého rozhlasu je od 1. května Blanka Bumbálková. Bude zodpovědná za koordinaci interní i externí komunikace, celorozhlasová mediální partnerství i korporátní projekty.

Bumbálková se před příchodem do rozhlasu v marketingovém oddělení vydavatelství Empresa Media věnovala časopisům Týden a Instinkt. Absolventka VŠE v Praze Bumbálková začínala jako projektová manažerka ve vydavatelství Mediaplanet, poté pracovala jako brand manažerka divize odborného tisku vydavatelství Economia. Krátce působila v Mladé frontě, kde se starala o marketing titulů Euro a E15.

Nahrazuje Evu Sroka, která oddělení vedla od loňského prosince a teď se rozhodla z osobních důvodů skončit. Předtím od května, kdy do komunikace Unipetrolu odešel Jaromír Studený, nebyla pozice půl roku obsazena. Ředitelem komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu zůstává Jiří Hošna.