
Doller
S PR agenturou Adison nově spolupracuje mladá značka Doller Jana Emlera a Jiřího Doležala, která na trhu nabízí motivační diáře. Agentura bude Dolleru obstarávat komunikaci s médii a spolupráci s influencery. Management zakázky, komunikaci s novináři a strategii komunikace s influencery má na starosti Nicole Princlová. Supervizí a seniorní konzultantkou pro veškeré komunikační aktivity na projektu je Hana Křenková. Cílem je dlouhodobě komunikovat ústřední myšlenky značky, na kterých je postaven i samotný diář.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Ulrych a Oravčíková povýšili