S PR agenturou Adison nově spolupracuje mladá značka Doller Jana Emlera a Jiřího Doležala, která na trhu nabízí motivační diáře. Agentura bude Dolleru obstarávat komunikaci s médii a spolupráci s influencery. Management zakázky, komunikaci s novináři a strategii komunikace s influencery má na starosti Nicole Princlová. Supervizí a seniorní konzultantkou pro veškeré komunikační aktivity na projektu je Hana Křenková. Cílem je dlouhodobě komunikovat ústřední myšlenky značky, na kterých je postaven i samotný diář.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval