Skupina Dentsu, jejíž součástí jsou například agentury Adexpres, Bistro Social nebo Dentsu X, v květnu posílila svůj komunikační tým. Na pozici head of PR & communication nastoupila Veronika Boráková. Na starosti bude mít nastavení nové strategie marketingové, PR i interní komunikace, včetně aktivit v oblasti společenské odpovědnosti a event managementu. Za Dentsu donedávna z pozice marketingového ředitele skupiny komunikoval Michal Majnuš, který se pak posunul do obchodu.
Boráková přichází do Dentsu po ročním působení v realitním startupu Reas, kde řídila externí komunikaci firmy a projektu Atlas cen. Dříve také zastávala pozici specialisty komunikace ve společnosti Sodexo. Kariéru zahájila v agentuře Crest Communication, kde se starala o klienty převážně z oblasti developmentu a FMCG. Vystudovala český jazyk na Ostravské univerzitě a obor Sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze.
„Dentsu prošlo celosvětově i v Česku v posledních měsících velkou transformací, která by se měla odrazit v naší komunikaci uvnitř i navenek. Veroničiným úkolem bude podpořit nejen komunikaci jednotlivých brandů, ale také vnímání celého Dentsu jako experta na reklamní trh a partnera pro klienty, kteří chtějí komplexní služby napříč celým marketingovým spektrem,“ komentuje Petr Chajda, CEO Czech Republic & Slovakia, Hungary Dentsu International.