
Petra Macháčková
Tým investiční skupiny DRFG rozšířila Petra Macháčková. Podílet se bude na tvorbě a řízení korporátní marketingové a komunikační strategie celé skupiny, spolupracovat bude napříč všemi jejími divizemi. Marketing skupiny DRFG řídí Martin Slaný.
Macháčková působí v oblasti PR a marketingu 13 let. Byla zodpovědná za PR a reklamu Rakouské národní turistické centrály v Praze, marketing a PR Německé školy v Praze (Deutsche Schule Prag) či evropské fitness skupiny RSG Group. V letech 2014 až 2016 byla ve Výkonném výboru PR Klubu.
Vystudovala ekonomii, management a marketing na České zemědělské univerzitě v Praze a je absolventkou London School of Public Relations. Zkušenosti s mezinárodním marketingem získala na stáži na Humboldtově univerzitě v Berlíně.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
