Provozovatel maloobchodní sítě Globus si vybral agenturu Better pro komunikaci své služby iGlobus, nákupu online a vyzvednutí na výdejně. Služba zatím funguje v Ostravě a na pražském Zličíně. Aktuálně probíhá lokální aktivační kampaň cílící na zákazníky ostravského hypermarketu, která komunikuje s publikem v ostravském dialektu.
Agentura pokrývá celou komunikaci od sociálních sítí, tvorby bannerů pro PPC kampaně i web po offline nosiče v podobě billboardů nebo letáků. Na projektu se tak podílí celé kreativní oddělení – grafický tým i copywriteři.
„V loňském roce jsme vyhráli výběrové řízení na nový vizuál obalů Poctivé výroby Globus. Vycházeli jsme z korporátní linky Globusu, ale oživili jsme ji určitou hravostí. Od té doby se spolupráce neustále rozvíjí,“ popsal account manažer projektu Marek Klekner.

Covery z kampaně pro Globus

Watchtower z kampaně pro Globus

Billboard z kampaně pro Globus

Watchtower z kampaně pro Globus

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
