Český startup Lokni, který nabízí chytré filtrační systémy na kohoutkovou vodu, vstupuje do další fáze strategického rozvoje. Firma už se etablovala v prostorách kampusů univerzit a nyní chce se svým řešením oslovit i veřejný sektor a komerční prostředí, tedy B2C. S ucelenou strategickou komunikací mu pomůže agentura FYI Prague.
Lokni vstoupil na trh s cílem nabídnout zdravou alternativu k balené vodě, jejíž spotřeba vede k nadprodukci plastového odpadu a výrazně tak zatěžuje životní prostředí. Startup vyvíjí vlastní řešení na filtraci vody, které od roku 2017 dodává na české univerzity. Automaty aktuálně provozuje na 54 fakultách a využívají je i desítky firem, přičemž aplikace Lokni má 55.000 uživatelů.
Spolupráce Lokni s FYI Prague se zaměří především na vyhledávání příležitostí a komunikaci klíčových témat ESG s využitím relevantních stakeholderů a spoluprací s institucemi jako například SZÚ.
Kromě témat ESG bude jedním z komunikačních cílů přiblížení samotného modelu fungování startupu. Ten v podobě sekundárního byznys modelu staví také na pronájmu reklamní CLV plochy u automatů, díky kterému mají uživatelé univerzit či jiných uzavřených kampusů vodu zdarma či za mírný poplatek. Náklady na provoz pak hradí partner, který může reklamou oslovit své zákazníky či uživatele. Firemní instalace zase umožňují benefit pro zaměstnance, a pro společnosti zároveň způsob, jak plnit jejich závazky v oblasti ESG z hlediska omezování plastových obalů.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
