Český startup Madmonq, který vyrábí přírodní doplňky stravy pro hráče esportu i rekreační gamery, posiluje komunikaci a marketingový tým. Na pozici head of marketing communication nastupuje Magdaléna Mohelová, která přichází z e-shopu CZC.cz. Pod vedením Petry Jankovičové, která před čtyřmi měsíci nastoupila na pozici marketingové ředitelky, má spolupracovat s komunikační agenturou FYI Prague a její divizí FYIdentity, které startupu pomohou s mediální komunikací a profilací.
Mohelová v CZC.cz působila od loňského podzimu jako head of brand. Předtím pracovala v agenturách DDB Prague, která pro CZC.cz pracuje, a Triad Advertising, kde se potkala právě s Jankovičovou, zakladatelkou a spolumajitelkou české pobočky této slovenské firmy. V Madmonqu bude mít na starosti veškeré komunikační aktivity na evropském trhu, vytváření kampaní, obsahu a implementaci kompletní marketingové strategie.
V příštím roce se Madmonq plánuje zaměřit i na další zahraniční expanzi. Loni rozšířil své produktové portfolio a nyní chce posilovat komunikaci směrem ke komunitám i širší veřejnosti. Zakladatelům Michalu Nogovi (v provozující firmě Singularity Labs vlastní 70 %) a Petru Andrýskovi (30 %) se podařilo získat investice v celkové výši 1,3 milionu eur, mimo jiné od andělských investorů v podobě mezinárodních osobností Twitche.
Agentura FYI Prague pomůže s kompletním servisem pro novináře, produktovou i byznysovou komunikaci a rozvíjení vztahů s novináři i důležitými stakeholdery. Její dceřiná divize FYIdentity se zaměří na budování mediálního obrazu zakladatele značky Nogy. V následujících měsících budou komunikačními prioritami kromě dlouhodobého tématu zdravějšího způsobu života v hráčské komunitě průběžně vylepšované verze produktu i produktové novinky a také obchodní růst firmy a expanze na zahraniční trhy, zejména ve Francii a USA.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
