V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Komunikaci TOP 09 na sítích obstarají Politinkers

Komunikační agentura Politinkers bývalého mluvčího Starostů a nezávislých Karla Kremla bude v kampani pro evropské volby dodávat obsah pro sociální sítě TOP 09. Kromě dodávání obsahu se Politinkers postarají i o community management, školení kandidátů a spolupracovat budou i na mediální komunikaci a produkci kontaktní kampaně. V rámci koaliční spolupráce STAN, TOP 09, Zelených a dalších partnerů budou mít Politinkers na starosti koordinaci komunikace na sociálních sítích všech zúčastněných stran.

„Vzhledem k tradičně nízké volební účasti v evropských volbách pro nás bude klíčové přesvědčit voliče TOP 09 a Starostů, aby pozdrželi odjezd na chalupu a místo toho šli k volbám. Naší snahou je komunikovat osobnostní a programovou nabídku našeho klienta, abychom cílovou skupinu nenudili a přesvědčili ji o tom, že volit Topku a Starosty má smysl. Pomůžeme si atraktivním audiovizuálním obsahem říznutým provokativními prvky,“ plánuje Kreml, majitel a šéf loni založené agentury Politinkers.

Tu Kreml založil loni. Jako mluvčí STAN vedl online komunikaci Starostů před sněmovními volbami v roce 2017. V roce 2014 měl na starosti komunikaci kandidátů STAN do Evropského parlamentu na sociálních sítích. Pracoval též jako PR manažer portálu EurActiv.cz. Jeho agentura Politinkers už pracovala na senátní kampani Marka Hilšera nebo na kampani 25 let Pražské integrované dopravy.