
Hanuš Brychta (vlevo) a Petr Šedivý, místopředseda a předseda Venture Clubu
Soukromý klub investorů a zájemců o investice Venture Club Invest bude na své korporátní komunikaci nově spolupracovat s agenturou Rubikon PR. Agentura pro investiční klub zajistí komunikační strategii a poradenství v oblasti mediální komunikace i sociálních sítí. Starat se bude o korporátní komunikaci i o komunikaci jednotlivých investičních projektů klubu. Pod vedením key account managera Ondřeje Tenglera bude v týmu působit Barbora Vohralíková a Petra Sedláková. Správu sociálních sítí bude mít na starost chief digital officer Rubikonu Daniel Dočekal.
„S agenturou Rubikon PR jsme začali spolupracovat v loňském roce při komunikaci jednoho z našich investičních projektů. Vzhledem k tematickému zaměření agentury a naší spokojenosti s komunikační strategií zmiňovaného projektu jsme se rozhodli pro dlouhodobější a komplexní spolupráci. Slibujeme si, že nás tato spolupráce propojí s dalšími lidmi, kterých se sféra investic týká,“ uvedl jednatel společnosti Venture Club Invest Petr Šedivý.
Venture Club Invest funguje v investiční online platformě a sdružuje na 200 členů. Ti mají díky klubu přístup k neveřejným investičním příležitostem a vzdělávacím i společenským akcím. Přes Venture Club Invest prošly od roku 2016 investice za více než 390 milionů Kč.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
