Výstaviště Praha změnilo k začátku roku 2021 dodavatele PR. Nově bude komunikaci pro celý areál zajišťovat Linda Antony, která přebírá dosavadní spolupráci v této oblasti od Ariston PR.
„K danému kroku jsme se rozhodli zejména díky nastalé situaci, kdy oceníme možnost užší spolupráce inhouse. V případě kolegyně Lindy Antony využijeme nejen celkově rozsáhlé zkušenosti v oblasti komunikace a jejích vztahů s médii, ale také znalost cílení na rodiny s dětmi, spolupráci s programovým oddělením na workshopech pro širokou veřejnost a celkově užší zapojení přímo do týmu Výstaviště Praha,“ uvedla Milena Mauricová, marketingová a PR ředitelka Výstaviště Praha.
Linda Antony působí v oblasti PR přes 20 let. Pracovala pro řadu domácích i nadnárodních klientů, a to zejména v oblasti lifestylu a rychloobrátkového zboží (FMCG). Mezi její nejvýznamnější působiště patří agentura Havas PR, kde pod taktovkou tehdejší ředitelky Kateřiny Wheeler Pedretti vedla tým FMCG, nebo muzeum voskových figurín Grévin, kde zajišťovala komplexní PR servis od vstupu klienta na trh z pozice agentury a posléze i přímo jako PR manažerka na straně klienta. Dřív pracovala jako brand manažerka nebo módní stylistka pro magazín Glanc v době jeho uvedení na trh. Od roku 2014 působí na volné noze. Vystudovala multimediální komunikaci ve Zlíně.