Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin startuje 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

Komunikaci značky Fiskars zajistí Underline

Fiskars

Sekera Fiskars v plastovém pouzdře

Korporátní a produktovou komunikaci značky Fiskars, finského výrobce nářadí, hlavně nůžek a nožů, v Česku od května zajišťuje agentura Underline. Cílem komunikace je dál zvyšovat povědomí o značce, seznamovat spotřebitele s výhodami výrobků a pomáhat řešit každodenní potřeby lidí při péči o dům, zahradu i při trávení volného času.

„Agentura Underline nám dosud zajišťovala podklady pro realizaci marketingové strategie. Nově nám pomůže nejen s PR, ale i s komunikací na sociálních sítích. Ve zbytku roku 2017 se plánujeme zaměřit na zvyšování povědomí o výrobcích, jako jsou nože, nádobí a kuchyňské pomůcky,“ přibližuje Tomáš Duda, manažer Fiskars.