Komunikaci značky L’Or zajistí Pepr Consulting

Agentura ke spolupráci přizvala HR specialisty, designéry i cukrářku Ivetu Fabešovou.

L'Or Professional cílí na segment B2B

L’Or Professional cílí na segment B2B

Ve výběrovém řízení na zajištění komplexních PR služeb pro značku prémiové kávy L’Or ze skupiny Jacobs Douwe Egberts zvítězila agentura Pepr Consulting. Spolupráce započala v září a jedním z prvních úkolů agentury je představení nového kávového konceptu L’Or Professional, určeného pro segment B2B.

„Tým Pepru nás oslovil propracovaným návrhem, ve kterém zužitkoval svoje zkušenosti z prostředí ontrade a B2B. Podařilo se mu relevantně propojit komunikaci značky pro svět B2B a B2C,“ zdůvodňuje výběr agentury Pavel Hojgr, category marketing manager Jacobs Douwe Egberts.

Kromě kanceláří a hotelů míří značka L’Or také do prémiových restaurací a kaváren, proto kromě HR specialistů a designérů přizvala ke spolupráci také cukrářku Ivetu Fabešovou, která nedávno otevřela svůj nový podnik ve Werichově vile na pražské Kampě. Tam se také konala úvodní tisková konference u příležitosti oslav Mezinárodního dne kávy.