
L’Or Professional cílí na segment B2B
Ve výběrovém řízení na zajištění komplexních PR služeb pro značku prémiové kávy L’Or ze skupiny Jacobs Douwe Egberts zvítězila agentura Pepr Consulting. Spolupráce započala v září a jedním z prvních úkolů agentury je představení nového kávového konceptu L’Or Professional, určeného pro segment B2B.
„Tým Pepru nás oslovil propracovaným návrhem, ve kterém zužitkoval svoje zkušenosti z prostředí ontrade a B2B. Podařilo se mu relevantně propojit komunikaci značky pro svět B2B a B2C,“ zdůvodňuje výběr agentury Pavel Hojgr, category marketing manager Jacobs Douwe Egberts.
Kromě kanceláří a hotelů míří značka L’Or také do prémiových restaurací a kaváren, proto kromě HR specialistů a designérů přizvala ke spolupráci také cukrářku Ivetu Fabešovou, která nedávno otevřela svůj nový podnik ve Werichově vile na pražské Kampě. Tam se také konala úvodní tisková konference u příležitosti oslav Mezinárodního dne kávy.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
