Ve dvoukolovém výběrovém řízení na strategickou a kreativní agenturu na příští tři roky si Komerční banka vybrala VCCP. Pro banku předtím dělala agentura Momentum, vánoční kampaň vytvořila DDB. Nový komunikační koncept od VCCP, který má za cíl představit novou éru banky, se má opírat o udržitelnost, kterou banka hodlá promítnout do všech svých aktivit.
„Rok 2023 je pro nás v Komerční bance klíčový a chceme zúročit několikaleté investice do technologií i značky. Měníme technologickou platformu a bankovní systém, který bude modernější a výrazně uživatelsky přívětivější a zcela naplní potřeby klientů,“ slibuje Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro brand strategii a komunikaci Komerční banky.
VCCP ve finančním sektoru navazuje na šestiletou spolupráci s UniCredit Bank, která skončila loni. Teď agentura připravuje integrovanou image kampaň, jež představí novou tvář Komerční banky v první půli letoška.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
