
Tomáš Kleňha
Vedení komunikační skupiny Publicis Groupe posílil Tomáš Kleňha, někdejší dlouholetý ředitel agentury Isobar a člen představenstva skupiny Dentsu, pod níž Isobar spadá. Kleňha v Publicisu nově vede její komunikační divizi, do níž patří značky Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL. V čele divize, jedné ze tří zavedených loni, vystřídal Pavlu Nýdrle. Ta skupinu opustí v lednu 2022 po dokončení integrace agentur skupiny Kindred Group, kterou Publicis Groupe koupila v roce 2018. Šéfem Publicis Groupe pro střední Evropu je Tomáš Varga.
Kleňha se stal novým členem boardu Publicis Groupe. Z pozice chief communications officer řídí divizi, která se zaměřuje na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing. V novém působišti se vedle dalšího rozvoje zmíněných tří agentur zaměří na prohloubení jejich spolupráce se dvěma zbylými divizemi skupiny (média a data & technologie).
V reklamním prostředí se Kleňha pohybuje od roku 2006. Spoluzaložil a deset let vedl agenturu Prague Bistro (později Isobar) a působil jako člen představenstva českého zastoupení mezinárodní komunikační skupiny Dentsu. Pod jeho vedením se Prague Bistro proměnilo z původně digitální produkce v plnohodnotnou kreativní agenturu. Následně spoluzaložil její sesterskou agenturu Bistro Social a později už v rámci Dentsu i adaptační agenturu Spectra.
„Po odchodu z Dentsu jsem si dal od světa reklamy na rok pauzu. Když jsem ale dostal nabídku z Publicis Groupe a seznámil se s vizí skupiny, hned jsem dostal chuť do tohoto rozjetého procesu naskočit. Přesvědčil mě hlavně model Power of One založený na integraci všech marketingových disciplín do jednoho celku a možností skládat klientům týmy přesně na míru jejich potřebám. Když k tomu přidáte silný strategický tým a agenturní značky, které patří mezi legendy oboru, musel by být člověk slepý, aby neviděl obrovský potenciál, který v tomto domě je,“ prohlásil Tomáš Kleňha.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
