
Tomáš Kleňha
Vedení komunikační skupiny Publicis Groupe posílil Tomáš Kleňha, někdejší dlouholetý ředitel agentury Isobar a člen představenstva skupiny Dentsu, pod níž Isobar spadá. Kleňha v Publicisu nově vede její komunikační divizi, do níž patří značky Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL. V čele divize, jedné ze tří zavedených loni, vystřídal Pavlu Nýdrle. Ta skupinu opustí v lednu 2022 po dokončení integrace agentur skupiny Kindred Group, kterou Publicis Groupe koupila v roce 2018. Šéfem Publicis Groupe pro střední Evropu je Tomáš Varga.
Kleňha se stal novým členem boardu Publicis Groupe. Z pozice chief communications officer řídí divizi, která se zaměřuje na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing. V novém působišti se vedle dalšího rozvoje zmíněných tří agentur zaměří na prohloubení jejich spolupráce se dvěma zbylými divizemi skupiny (média a data & technologie).
V reklamním prostředí se Kleňha pohybuje od roku 2006. Spoluzaložil a deset let vedl agenturu Prague Bistro (později Isobar) a působil jako člen představenstva českého zastoupení mezinárodní komunikační skupiny Dentsu. Pod jeho vedením se Prague Bistro proměnilo z původně digitální produkce v plnohodnotnou kreativní agenturu. Následně spoluzaložil její sesterskou agenturu Bistro Social a později už v rámci Dentsu i adaptační agenturu Spectra.
„Po odchodu z Dentsu jsem si dal od světa reklamy na rok pauzu. Když jsem ale dostal nabídku z Publicis Groupe a seznámil se s vizí skupiny, hned jsem dostal chuť do tohoto rozjetého procesu naskočit. Přesvědčil mě hlavně model Power of One založený na integraci všech marketingových disciplín do jednoho celku a možností skládat klientům týmy přesně na míru jejich potřebám. Když k tomu přidáte silný strategický tým a agenturní značky, které patří mezi legendy oboru, musel by být člověk slepý, aby neviděl obrovský potenciál, který v tomto domě je,“ prohlásil Tomáš Kleňha.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
