Komunikační a mediální skupina Magnas sjednocuje komunikaci svých firem pod zastřešující brand a zahajuje další etapu rozvoje služeb. Součásti skupiny jsou specializované týmy odborníků nazvané podle zaměření Media, Performance a Creative.

Nový logotyp skupiny Magnas
„Sjednocení a zjednodušení názvu všech agentur na společné ‚Magnas‘ je přesně to, co sami klientům nabízíme – jednoduchá a zároveň promyšlená funkční řešení, která tvoří komplexní služby jednotlivých týmů, které ovšem v případě potřeby umíme jednoduše propojit v rámci řešení konkrétní problematiky daného klienta,“ říká Robert Renč zodpovědný za strategický rozvoj. „Vlastní typografii názvu Magnas doplňuje claim In love with brands. Logotyp se přizpůsobí například na In love with you, In love with media a podobně,“ dodává kreativní ředitel Vítek Mareš.
Skupinu Magnas tvoří firmy Magnas Media (od 2012) se zaměřením na poskytování služeb v oblasti marketingových a mediálních strategií, konzultace a nákup médií, kreativní využití a efektivní plánování televize, Magnas Performance (od 2014), která se zaměřuje na výkonnostní online marketing včetně správy obsahu na sociálních sítích, a Magnas Creative (od 2017) se zaměřením na kreativní koncepty, poskytování grafických prací a produkci především televizních a online formátů. Společníky jsou Martin Šafra a Robert Renč, oba mají 50 %.
Původní společnost Magnas Media založil Šafra (se zkušenostmi z OMD či Centrum.cz) v roce 2012 a byla zaměřena především na online segment, v druhé polovině roku 2015 se stal partnerem Renč (předtím dělal pro Primu, Novu i pro Centrum.cz) a nasměřoval růst i do offlinu. V roce 2017 místo externích dodavatelů vzniklo pod vedením Mareše (pracoval pro Geronimo či Young & Rubicam) vlastní kreativní a produkční studio Magnas Creative.
Mezi klienty skupiny jsou Uniqa pojišťovna, Equa bank, Czech Tourism, D.A.S., Tesla investiční společnost, Ravensburger, Vasky či Dámejídlo.cz. Magnas meziročně roste dvoucifernými čísly a podle předběžné účetní závěrky překročí za rok 2018 obrat 100 milionů Kč. Díky tomu posílí i personálně, na leden 2019 avizuje vstup nového partnera a obsazení několik dalších zaměstnaneckých pozic.
„Do té doby máme v plánu představit novinky v technologiích plánování televizní reklamy, konkrétně jde o propojení a analytiku vlivu reklamních spotů v reálném čase na e-commerce, nástroj pro jednoduché plánování a nákup programatických online formátů a v neposlední řadě je možné očekávat menší akvizice na poli kreativních produkčních společností či jednotlivců i společností zaměřených na práci s daty,“ přibližuje další rozvoje Robert Renč.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
