Komunikační strategii kol Superior zajistí Pria

Agentura ze skupiny Digital First Marketing Group má zvýšit povědomí na klíčových trzích.

Kola Superior

Kola Superior se mají stát synonymem pro vyšší střední třídu

Český výrobce kol a elektrokol značky Superior, Bike Fun International, si pro spolupráci na revizi komunikační strategie a positioningu značky vybral zlínskou agenturu Pria, která spadá do skupiny Digital First Marketing Group. Pria bude mít v pozici strategického partnera za úkol prověřit positioning značky kol Superior a navrhnout strategické kroky vedoucí k růstu povědomí o značce na domácím trhu, ale hlavně v Evropě, kde značka plánuje posílit prodeje v příštích letech.

Značka Superior se aktuálně zaměřuje na cyklisty se závodními ambicemi, ale jejím cílem je oslovit i širší veřejnost. „Pomohou nám nastavit positioning, aby se Superior stal synonymem kol pro vyšší střední třídu. Těžit budeme z vlastního vývoje kol, kvality a bohatých závodních zkušeností ze světového poháru,“ říká ke spolupráci Tomáš Hájek, ředitel marketingového a produktového oddělení Bike Fun International.